رزتمپ

بازدید سرکار خانم مریم آزمون سرمربی تیم ملی کویت از مدرسه فوتبال زنگیان

بازدید سرکار خانم مریم آزمون سرمربی تیم ملی کویت از مدرسه فوتبال زنگیان
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 321
کل نظرات : 29

بازديد امروز : 242 نفر
بارديد ديروز : 108 نفر
بازديد هفته : 242 نفر
بازديد ماه : 242 نفر
بازديد سال : 18,768 نفر
بازديد کلي : 195,131 نفر

افراد آنلاين : 26
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نظرسنجي
ایا از اطلاعات سایت راضی هستید؟
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ
آخرين ارسال هاي انجمن
عنوان پاسخ بازديد توسط
سلام نظرتون در مورد داوری جام جهانی 2014 چیه ؟ 1 471 ali0

یکشنبه 1392/12/26 سرکار خانم آزمون در پاسخ به نامه بازیکنان تیم مدرسه فوتبال زنگیان در تمرین این تیم حضور پیدا کردند . و به تمرین و بازی با بازیکنان پرداختند . 

1

بازیکنان این مدرسه فوتبال را رده سنی 7 الی 14 سال تشکیل می دهند و تعدادبازیکنان این مدرسه فوتبال 22 بازیکن می باشد.

2

در پایان سرکار خانم اسدی مدیریت محترم باشگاه و سرکار خانم موسوی سرپرست باشگاه و مربی تیم سرکار خانم سودمند از سرکار خانم مریم آزمون  تشکر و برای ایشان آرزدی موفقیت در تمام مراحل زندگی را کردند.

درباره : اخبار مدرسه فوتبال زنگیان گرگان , مدرسه فوتبال زنگیان ,
امتياز : نتيجه : 2 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 10

بازديد : 578
[ جمعه 08 فروردین 1393 ] [ 12:48 ] [ ع . مؤمن ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط شکیبا در تاريخ 1393/11/07 و 17:34 دقيقه ارسال شده است

ببخشید هنوز جواب منو ندادید
پاسخ : سلام میشه سوالتون رو دوباره بژرسید

اين نظر توسط شکیبا در تاريخ 1393/10/27 و 23:57 دقيقه ارسال شده است

سلام.من شکیبا هستم من یک بازیکن فوتبال فوتسال هستم من خیلی به این ورزش علاقه دارم.
من نمی خواهم از خود تعریف کنم ولی خیلی بازیکن خوبی هستم . من در کشوری واستانی شرکت کرده ام ولی مربی من را در ذخیره می گذارد نمیدونم چرا؟
ولی این کار او در روحیه ی من تاثیر گزاش است . می خواهم کمکم کنید ویک جا را معرفی کنید که قدر من را بدانند من در تهران زندگی میکنم سیزده سالم است.
لطفا زود تر جواب دهید .
باتشکر فراوان.

اين نظر توسط بی نام در تاريخ 1393/05/15 و 14:56 دقيقه ارسال شده است

مطفا همیشه عکس های خانم آزمون وخبری از ایشان را بدید با تشکرشکلکشکلک
پاسخ : حتما


کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

موضوعات
اصول و آموزش فوتسال و فوتبال
تغذیه
بدنسازی
مصاحبه
رزومه تیم های فوتسال بانوان
داوری فوتسال
تکنیک های فوتسال
تجربیات یک بازیکن
عکس هفته
دشت نوشته ها
اخبار تیم های ملی
اخبار لیگ بانوان
اخبار باشگاه ها
آسیب های رایج در فوتبال و فوتسال
سخن بزرگان
عکس ها
پزشکی ورزشی
فروشگاه انواع سریال
اطلاعیه ها
جست و جو

درباره مدرسه فوتبال کاسپین

مدرسه فوتبال کاسپین امسال(1393) با تعداد 30 نفر از علاقه مندان به فوتبال بانوان با مدیریت سرکار خانم سودمندبه ثبت رسید.